Duża widownia show ”Kocham Cię, Polsko” w TVP 2
Program rozrywkowy ”Kocham Cię, Polsko” po czterech odcinkach przyciąga do TVP 2 średnio 3 mln widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Program jest nadawany w piątki o 21.15, od 5 marca. Daje Dwójce 21,7 proc. średniego udziału w rynku – więcej, niż osiąga konkurencja, nadająca w tym czasie głównie filmy. TVN wybiera w tym paśmie 20,6 proc. widzów, udział Jedynki wynosi 15,9 proc., a Polsatu – 13,1 proc. W grupie komercyjnej (widzów w wieku 16-49 lat) show Dwójki z udziałem 17,3 proc. ustępuje propozycji TVN, wybieranej przez 27,1 proc. widzów w tej grupie. Udział w niej Polsatu wynosi 15,9 proc., a Jedynki – 14,9 proc. Wiosną ub.r. program ”Kocham Cię, Polsko” gromadził 3,1 mln widzów (trzy wyemitowane w marcu ub.r. odcinki miały średnią widownię 3,4 mln osób).(RUT, 31.03.2010)
