Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 31, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Nowosielski w Young & Rubicam Brands

Michał Nowosielski będzie od jutra executive creative directorem agencji Young & Rubicam Brands. Przejmuje stanowisko Michała Imbierowicza, który rozstaje się z firmą.

Nowosielski przechodzi z Grupy Ogilvy, w której pracował od 2006 roku, także jako executive creative director. Wcześniej przez trzynaście lat związany był z agencją Publicis, której działem kreacji kierował od 2001 roku. Zdaniem przedstawicieli branży reklamowej przejście Nowosielskiego do Young & Rubicam Brands oznacza dla agencji dużą zmianę. – Young & Rubicam ma szansę stać się nie tylko solidną marką, ale także mocno wyrazistą, bo w moim przekonaniu od lat brakowało jej pazura. Michał jako postać wyrazista, kolorowa ma potencjał, by ten stan rzeczy zmienić i z czasem rozruszać dotychczasowych klientów agencji, w tym Grupę Danone – ocenia Paweł Ciemiński, dyrektor kreatywny G7. Także zdaniem Bartłomieja Ramsa, dyrektora kreatywnego Publicis, to dla Young & Rubicam krok w dobrym kierunku. – Nowosielski to jedna z ciekawszych postaci na polskim rynku. Rozumie specyfikę polskiej, jak i zagranicznej reklamy, o czym świadczy choćby reklama dla Cyfry Plus ”Napad na bank”, która zdobyła trzy statuetki w Polskim Konkursie Reklamy KTR i złoto na Golden Drum w Portorożu – wskazuje. Przypomnijmy, że to kolejne w ostatnim czasie wzmocnienie Young & Rubicam. W marcu kluczowi pracownicy zamykanej agencji Team One z grupy Saatchi & Saatchi stali się trzonem nowo powstałej agencji 303, która wchodzi w skład grupy Y&R Brands.

(DOK, 31.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.