Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 31, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Nowosielski w Young & Rubicam Brands

Michał Nowosielski będzie od jutra executive creative directorem agencji Young & Rubicam Brands. Przejmuje stanowisko Michała Imbierowicza, który rozstaje się z firmą.

Nowosielski przechodzi z Grupy Ogilvy, w której pracował od 2006 roku, także jako executive creative director. Wcześniej przez trzynaście lat związany był z agencją Publicis, której działem kreacji kierował od 2001 roku. Zdaniem przedstawicieli branży reklamowej przejście Nowosielskiego do Young & Rubicam Brands oznacza dla agencji dużą zmianę. – Young & Rubicam ma szansę stać się nie tylko solidną marką, ale także mocno wyrazistą, bo w moim przekonaniu od lat brakowało jej pazura. Michał jako postać wyrazista, kolorowa ma potencjał, by ten stan rzeczy zmienić i z czasem rozruszać dotychczasowych klientów agencji, w tym Grupę Danone – ocenia Paweł Ciemiński, dyrektor kreatywny G7. Także zdaniem Bartłomieja Ramsa, dyrektora kreatywnego Publicis, to dla Young & Rubicam krok w dobrym kierunku. – Nowosielski to jedna z ciekawszych postaci na polskim rynku. Rozumie specyfikę polskiej, jak i zagranicznej reklamy, o czym świadczy choćby reklama dla Cyfry Plus ”Napad na bank”, która zdobyła trzy statuetki w Polskim Konkursie Reklamy KTR i złoto na Golden Drum w Portorożu – wskazuje. Przypomnijmy, że to kolejne w ostatnim czasie wzmocnienie Young & Rubicam. W marcu kluczowi pracownicy zamykanej agencji Team One z grupy Saatchi & Saatchi stali się trzonem nowo powstałej agencji 303, która wchodzi w skład grupy Y&R Brands.

(DOK, 31.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.