Michał Nowosielski w Young & Rubicam Brands
31.03.2010, 00:00
Michał Nowosielski będzie od jutra executive creative directorem agencji Young & Rubicam Brands. Przejmuje stanowisko Michała Imbierowicza, który rozstaje się z firmą.
Nowosielski przechodzi z Grupy Ogilvy, w której pracował od 2006 roku, także jako executive creative director. Wcześniej przez trzynaście lat związany był z agencją Publicis, której działem kreacji kierował od 2001 roku. Zdaniem przedstawicieli branży reklamowej przejście Nowosielskiego do Young & Rubicam Brands oznacza dla agencji dużą zmianę. – Young & Rubicam ma szansę stać się nie tylko solidną marką, ale także mocno wyrazistą, bo w moim przekonaniu od lat brakowało jej pazura. Michał jako postać wyrazista, kolorowa ma potencjał, by ten stan rzeczy zmienić i z czasem rozruszać dotychczasowych klientów agencji, w tym Grupę Danone – ocenia Paweł Ciemiński, dyrektor kreatywny G7. Także zdaniem Bartłomieja Ramsa, dyrektora kreatywnego Publicis, to dla Young & Rubicam krok w dobrym kierunku. – Nowosielski to jedna z ciekawszych postaci na polskim rynku. Rozumie specyfikę polskiej, jak i zagranicznej reklamy, o czym świadczy choćby reklama dla Cyfry Plus ”Napad na bank”, która zdobyła trzy statuetki w Polskim Konkursie Reklamy KTR i złoto na Golden Drum w Portorożu – wskazuje. Przypomnijmy, że to kolejne w ostatnim czasie wzmocnienie Young & Rubicam. W marcu kluczowi pracownicy zamykanej agencji Team One z grupy Saatchi & Saatchi stali się trzonem nowo powstałej agencji 303, która wchodzi w skład grupy Y&R Brands.(DOK, 31.03.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
