”Tylko nas dwoje” w Polsacie ogląda średnio 3,2 mln widzów
30.03.2010, 07:45

Muzyczny program rozrywkowy ”Tylko nas dwoje. Just The Two Of Us” po trzech odcinkach przyciąga do Polsatu średnio 3,2 mln widzów – widownia zmniejsza się jednak z tygodnia na tydzień.
Show zadebiutował 13 marca i jest nadawany w soboty o 20, osiągając 21,7 proc. udziału w rynku – więcej, niż programy konkurencji. Jedynkę (m.in. sport i pasmo filmowe) wybiera w tym czasie 20,2 proc. widzów. Udział Dwójki wynosi 19,6 proc. (”Hit dekady” i program kabaretowy), a TVN – 12,8 proc (serial ”Usta usta”, pasmo filmowe). W grupie komercyjnej Polsat z udziałem 20,7 proc. ustępuje Jedynce – 22,1 proc. TVN wybiera w tej grupie 17,2 proc. oglądających, a Dwójkę – 14,2 proc. Widownia programu ”Tylko nas dwoje” spada z odcinka na odcinek. Pierwszy zgromadził 3,6 mln widzów, drugi – 3,2 mln, a trzeci – 3 mln. Dane AGB Nielsen Media Research.(RUT, 30.03.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
