Dorota Wellman twarzą kampanii odświeżonej ”Claudii”
24.03.2010, 00:00
Dorota Wellman weźmie udział w kampanii promującej odświeżony miesięcznik ”Claudia”.
Dziennikarka prowadząca m.in. poranny magazyn ”Dzień dobry TVN” użyczy swojego wizerunku w spocie telewizyjnym, a także wystąpi w kampanii radiowej i prasowej. Jak tłumaczy Justyna Szawdyn, redaktor naczelna ”Claudii”, Dorota Wellman pasuje do wizerunku nowej ”Claudii” – jest kobietą dojrzałą, w pełni akceptującą siebie, a jednocześnie pełną energii i ciekawą otaczającego ją świata. Odświeżony, majowy numer ”Claudii” ukaże się 16 kwietnia. Kampanię promującą zmiany zaplanowano do końca tego roku. Jej wartość to ponad 4 mln zł brutto. Przygotowano nowy 30-sekundowy spot telewizyjny oraz hasło przewodnie dla magazynu –”Pismo dla prawdziwych kobiet”. Działania marketingowe obejmą telewizję (m.in.: TVP, Polsat, TVN, TVN Siedem, TV 4, At Media, TVN Style), radio (RMF FM), prasę (”Newsweek Kobieta” – comiesięczny dodatek do ”Newsweek Polska”) oraz Internet (Wirtualna Polska). Za kreację kampanii odpowiada dział marketingu ”Claudii” we współpracy z agencją Young & Rubicam. Media zakupił dom mediowy Starcom. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Claudii” w ub.r. wyniosło 333 508 egz. (dane ZKDP).(AW, 24.03.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
