"Presserwis" to płatny newsletter o mediach i reklamie – z newsami i analizami, o których potem dyskutują inni  |  Newsletter przychodzi na skrzynkę pocztową codziennie rano  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj, daj nam znać  |  A od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

"Presserwis" to płatny newsletter o mediach i reklamie – z newsami i analizami, o których potem dyskutują inni  |  Newsletter przychodzi na skrzynkę pocztową codziennie rano  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj, daj nam znać  |  A od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

"Presserwis" to płatny newsletter o mediach i reklamie – z newsami i analizami, o których potem dyskutują inni  |  Newsletter przychodzi na skrzynkę pocztową codziennie rano  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj, daj nam znać  |  A od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 23, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Śpiewaj i walcz” TVP 1 nie podbija piątkowego pasma

Po trzech odcinkach program rozrywkowy ”Śpiewaj i walcz” gromadzi w TVP 1 średnio 2,4 mln widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Program zadebiutował 5 marca i jest nadawany w piątki o 20.20. Jedynka ma w czasie jego emisji średnio 15 proc. udziału w rynku. Liderem pasma jest Dwójka (m.in. serial ”Na dobre i na złe”), którą wybiera 24 proc. widzów. Udział Polsatu wynosi 20,7 proc. (pasmo filmowe), a TVN – 16,9 proc. (również pasmo filmowe). W grupie komercyjnej ”Śpiewaj i walcz” ma 11,8 proc. udziału. 26,6 proc. oglądających w tej grupie wybiera Polsat, 23,1 proc. – TVN, a 17,5 proc. – Dwójkę.

(RUT, 23.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.