Agata Tyszkiewicz szefową nowej agencji ATChristie
18.03.2010, 00:00
Powstała firma doradztwa strategicznego i public relations ATChristie. Jej współwłaścicielką i dyrektor zarządzającą jest Agata Tyszkiewicz, ostatnio prezes agencji Publicis Consultants Rowland.
Firma chce się specjalizować w opracowywaniu długofalowych strategii dla firm. – Chcemy świadczyć zaawansowane usługi doradcze w sferze komunikowania. Robić audyty strategiczne, budować systemy zarządzania reputacją, projekty repozycjonowania spółek na rynku – wylicza Agata Tyszkiewicz. ATChristie liczy obecnie siedmiu pracowników, docelowo ma być dziesięciu. Tyszkiewicz nie zdradza, kto oprócz niej jest udziałowcem agencji. Pracuje ona już dla siedmiu podmiotów, w tym trzech holdingów giełdowych i dwóch funduszy inwestycyjnych. ATChristie podpisała umowę o współpracy z agencją Hill & Knowlton. – Będziemy ich hubem strategicznym – tłumaczy Tyszkiewicz. Zastrzega, że dotyczy to nowych klientów, których agencje wspólnie zdobędą w przetargach.(MAZ, 18.03.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
