Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 15, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RMF Maxxx zyskało najbardziej, Radio Eska najwięcej straciło

Spośród sieci i rozgłośni ponadregionalnych największy wzrost słuchalności (o 0,7 proc., do 2,9 proc.) odnotował RMF Maxxx (15 stacji, Broker FM SA) – wynika z najnowszych badań Radio Track realizowanych przez Millward Brown SMG/KRC.

W okresie od grudnia 2009 roku do lutego br. słuchalność 36 stacji sieci Radia Eska (ZPR SA) wynosiła 6,9 proc. (spadek o 0,8 proc. wobec tego okresu rok wcześniej). Rok wcześniej sieć ta miała 35 stacji. Porozumienie handlowe publicznych rozgłośni regionalnych Audytorium 17 osiągnęło 5,5 proc. udziału w czasie słuchania (rok wcześniej 5,6 proc.). Swój wynik poprawiła sieć Złote Przeboje (18 stacji, Agora SA) – 2,8 proc. (2,7 proc. rok wcześniej). Planeta FM (14 stacji, Eurozet) osiągnęła 1,1 proc. słuchalności (łączny wynik tych samych stacji nadających rok wcześniej pod różnymi markami wyniósł 1,4 proc.). Wynik Radia Vox FM (osiem stacji, ZPR SA) to 0,6 proc. (rok wcześniej 10 stacji – 0,6 proc.), Radia Plus (13 stacji, Eurozet) – 0,6 proc., (0,7 proc.), Antyradia (trzy stacje, Eurozet) – 0,5 proc. (0,5 proc.), RMF Classic (12 miast, Broker FM SA) – 0,6 proc. (rok wcześniej dziewięć miast – 0,4 proc.), a Roxy FM (siedem stacji, Agora SA) – 0,2 proc. (0,2 proc.). Radio Wawa (cztery stacje, ZPR SA) osiągnęło 0,6 proc. udziału w czasie słuchania (rok wcześniej wynik tych samych stacji nadających pod różnymi markami wyniósł 0,5 proc.), Tok FM (10 miast, Agora SA) – 1 proc. (1,2 proc.), Eska Rock (18 miast, ZPR SA) – 1,5 proc. (0,9 proc.), a Chilli Zet (13 miast, Eurozet) – 0,5 proc. (0,3 proc., nadaje od grudnia 2008 roku).

(TOCH, 15.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.