”Poradnik Domowy” zyska lakierowaną okładkę

Miesięcznik ”Poradnik Domowy” (Agora SA) od wydania kwietniowego wprowadzi lakierowaną, błyszczącą okładkę.
W ten sposób wydawca chce wyróżnić swoje pismo w segmencie. Odświeżono też layout okładki –widać na niej nie tylko twarz modelki, ale też część jej sylwetki. Projekt przygotował Andrzej Przygodzki, dyrektor artystyczny pisma. Wprowadzenie lakierowanej okładki nie wpłynie na cenę. Wersja magazynu bez gadżetów nadal ma kosztować 2,99 zł. Wydanie wesprze m.in. kampania promocyjna w TVP, TVN i Polsacie. Spoty reklamowe przygotowało studio BadiBadi, a media zakupił Starlink. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Poradnika Domowego” w ub.r. wyniosło 412 009 egz. (dane ZKDP).(AW, 10.03.2010)
