Rubryki "Wprost Light" od dzisiaj tylko w Internecie

Od dzisiaj tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost") ukazuje się bez większości rubryk "Wprost Light".
Zniknęły kolumny poświęcone urodzie (Uroda), gadżetom (Butik) oraz Policja mody, redagowana przez Tomasza Jacykowa. Materiały o charakterze rozrywkowym można będzie odtąd znaleźć wyłącznie na stronie internetowej tygodnika (Wprost.pl/light). Osiem stron, które zajmowały, redakcja wykorzysta na rozszerzenie obecnie istniejących działów, m.in. działu Biznes oraz na stworzenie nowych, których wydawca na razie nie ujawnia. Z działów charakterystycznych dla ”Wprost Light” w tygodniku pozostała tylko ”Rozmowa niepolityczna”, która niedługo zmieni charakter. Wywiady mają być pogłębione i w mniejszym stopniu dotyczyć bieżących wydarzeń. Jak tłumaczy wydawca, likwidacja rubryk ”Wprost Light” w wersji drukowanej wynika z polityki wydawniczej Platformy Mediowej Point Group SA, która jest większościowym udziałowcem AWR ”Wprost”. Jak zaznaczył Michał M. Lisiecki, prezes PMPG i AWR ”Wprost”, w tygodniku opinii nie ma miejsca na rubryki charakterystyczne dla pism people czy shoppingowych, gdyż obniżają one prestiż tytułu. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Wprost” w ub.r. wyniosło 98 549 egz.(dane ZKDP, 08.03.2010)
