Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 08, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Elżbieta Twardowska dyrektorem strategicznym Grupy Ogilvy

Elżbieta Twardowska, dotychczas head of strategy, awansowała na stanowisko dyrektora strategicznego Grupy Ogilvy.

Stanowisko od stycznia, gdy z agencji odszedł dotychczasowy szef strategii Dariusz Kubuj, nie było obsadzone, choć Twardowska pełniła już w tym czasie nieformalnie funkcję szefa działu. Nowa dyrektor strategiczna z Grupą Ogilvy związana jest od 11 lat. Uczestniczyła w przygotowywaniu kampanii dla takich klientów, jak: British American Tobacco, GE Money Bank i Bank BPH, Lirene, Gillette, BP, Liberty Direct czy Coca-Cola. Realizowane przez nią projekty – wprowadzenie marki Kropla Beskidu, kampanie dla marek Castrol, Liberty Direct, Sprite - były nagradzane w konkursie efektywności reklamowej Effie.

(MŁ, 08.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.