Elżbieta Twardowska dyrektorem strategicznym Grupy Ogilvy
08.03.2010, 00:00
Elżbieta Twardowska, dotychczas head of strategy, awansowała na stanowisko dyrektora strategicznego Grupy Ogilvy.
Stanowisko od stycznia, gdy z agencji odszedł dotychczasowy szef strategii Dariusz Kubuj, nie było obsadzone, choć Twardowska pełniła już w tym czasie nieformalnie funkcję szefa działu. Nowa dyrektor strategiczna z Grupą Ogilvy związana jest od 11 lat. Uczestniczyła w przygotowywaniu kampanii dla takich klientów, jak: British American Tobacco, GE Money Bank i Bank BPH, Lirene, Gillette, BP, Liberty Direct czy Coca-Cola. Realizowane przez nią projekty – wprowadzenie marki Kropla Beskidu, kampanie dla marek Castrol, Liberty Direct, Sprite - były nagradzane w konkursie efektywności reklamowej Effie.(MŁ, 08.03.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
