Robin Weeks zastąpi Michała Nowosielskiego w Grupie Ogilvy
Od połowy marca executive creative directorem Grupy Ogilvy w Polsce będzie Robin Weeks. Zastąpi dyrektora kreatywnego Michała Nowosielskiego, który złożył rezygnację z pełnionej funkcji. Nowosielski nie chciał wczoraj komentować powodów swojej decyzji.
Weeks, który ostatnio był międzynarodowym dyrektorem kreatywnym Grupy Ogilvy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i jednocześnie dyrektorem kreatywnym Ogilvy Russia, ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej, które zdobywał w Europie i Ameryce, pracując w takich agencjach, jak Leo Burnett, BurkittWeinrechBryant, D’Arcy czy WCRS. Jest autorem wielu nagradzanych na międzynarodowych konkursach kampanii, m.in. dla takich marek, jak: Mercedes, Cadillac, McVities, Johny Walker. Robin Weeks pracował wcześniej, w latach 2004-2006, w polskim oddziale sieci. – W czasie, kiedy Robin pracował w naszym oddziale, pozycja Polski w globalnych strukturach Ogilvy uległa wzmocnieniu – ocenia Tomasz Bałuk, CEO Ogilvy Group Poland. – Na te lata przypada okres dynamicznego rozwoju agencji – mówi i dodaje, że decyzja o powrocie Weeksa zapadła jeszcze w październiku ub.r. Ogilvy rekrutuje obecnie dwóch deputy creative directorów.(MŁ, 05.03.2010)
