Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 03, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magdalena Cielecka użyczyła głosu kampanii społecznej

Agencja reklamowa Albert Lumberjacker przygotowała spot zachęcający do przekazania 1 proc. podatku na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Głosu reklamie użyczyła Magdalena Cielecka. Przy produkcji spotu Albert Lumberjacker współpracowała z domami produkcyjnymi Easy hell, Chimney Pot i Post Meridian. Reklamę wyreżyserowała Joanna Rechnio.

(MAZ, 03.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.