Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 24, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Demo Effective Launching pomoże stworzyć strategię dla ”Wprost”

Platforma Mediowa Point Group SA, większościowy udziałowiec AWR Wprost (wydawcy tygodnika ”Wprost”), w drodze przeglądu ofert wybrał agencję Demo Effective Launching.

Wesprze ona wydawcę w pracach nad strategią dla ”Wprost”. Demo specjalizuje się w tworzeniu i wprowadzaniu na rynek nowych marek oraz repozycjonowaniu już istniejących. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Wprost” w 2009 roku wyniosło 98 549 egz. (dane ZKDP).

(AW, 24.02.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.