Marquard odświeżył magazyn ”Hot Moda & Shopping”
Nowa makieta, odświeżenie winiety, wprowadzenie klejonej oprawy – to główne zmiany wprowadzone przez Marquard Media Polska w miesięczniku shoppingowym ”Hot Moda & Shopping”.
Logo magazynu zostało przeprojektowane tak, aby pierwszy człon tytułu (słowo ”Hot”) był rozpoznawalny dla czytelnika, a resztę (moda & shopping”) unowocześniono pod względem kroju pisma. Zmieniono format magazynu, a także layout (nowe fonty, pagina, układ stron). Stosowanie mocnych kolorów (czerwony i czarny) ma wzmocnić przekaz i czytelność każdej ze stron. Magazyn jest teraz klejony, a nie – jak poprzednio – szyty. W piśmie znalazła się rubryka z zapowiedziami nowości, trendów, ciekawostek ze świata mody i urody, część shoppingowa (sesje mody i przegląd butików), dział poświęcony urodzie (newsy, trzy duże materiały z przeglądem produktów), rubryka dotycząca zdrowia oraz marka na topie. Autorką makiety jest Karolina Żmijewska, dyrektora artystyczna miesięcznika ”Shape” (Marquard Media Polska). Odświeżony magazyn trafił do sprzedaży wczoraj w nakładzie podwyższonym do 200 tys. egz. (średni nakład przewidywany przez wydawcę to 170 tys. egz.) i z ceną 3,99 zł. Sprzedaż miesięcznika wspiera kampania promocyjna w telewizji (TVN, Polsat, TVN Style, TVN Siedem, Fashion TV), sieci kin (Multikino), prasie (”Viva”), Internecie (Wirtualna Polska) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej (citylighty, frontlighty, reklama na plazmach w autobusach, plakaty przy kioskach). Zakupem czasu telewizyjnego zajął się dom mediowy MediaVest. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Hot Moda & Shopping” od stycznia do listopada ub.r. wyniosło 79 326 egz. (dane ZKDP).(AW, 18.02.2010)
