Jarosław Wiewiórski w menedżmencie Scholz & Friends Warszawa
Jarosław Wiewiórski, były dyrektor kreatywny agencji Leo Burnett, dołączy do menedżerów agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa – dowiedział się nieoficjalnie ”Presserwis”.
Barbara Berkan, dotychczasowa dyrektor zarządzająca agencji, odchodzi z końcem lutego. Przechodzi do GG Network SA, gdzie będzie kierować marketingiem. Nie udało nam się ustalić, czy Wiewiórski będzie zarządzał tylko kreacją, czy całą agencją. Pytany o to w piątek, unikał odpowiedzi: – Nie potwierdzam, nie zaprzeczam – mówił jedynie. Jarosław Wiewiórski ma 18-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Ostatnio działał w nowym projekcie o nieformalnej nazwie Antymateria, startował m.in. w przetargu na obsługę kreatywną Lukas Banku. Pracę w warszawskiej Leo Burnett zakończył na początku ub.r. Wcześniej był executive creative directorem w Leo Burnett Kijów. Jako dyrektor kreatywny pracował także w BBDO Kijów i w polskich oddziałach McCann Erickson i Bates, pełnił funkcję zastępcy szefa kreacji w nieistniejącej już DMB&B Warszawa. Karierę w reklamie zaczynał jako copywriter w warszawskim biurze Saatchi & Saatchi. Jest zdobywcą ponad 100 nagród i wyróżnień, w tym na festiwalu w Cannes (2007), nagrody Epica (2006, 2007), a także Grand Prix Golden Drum (2003).
(MŁ, 15.02.2010)
