Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 02, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dialog przekonuje do telefonii Diallo złotówkowym abonamentem

Telefonia Dialog rozpoczęła wczoraj promocję swojej nowej usługi – telefonii komórkowej pod nazwą Diallo.

Diallo kierowana jest do klientów indywidualnych i biznesowych, a dostępna zarówno w modelu abonamentowym, jak i na kartę. Wizerunek marki bazuje m.in. na poczuciu bezpieczeństwa, radości, emocjach, więzi z bliskimi. Jej hasło to ”Radości z bliskości”, a nazwa Diallo to połączenia słów dialog i halo. Oferta promocyjna przygotowana przez Dialog z okazji uruchomienia telefonii skierowana jest do klientów już korzystających z innych usług operatora (a są to telefonia stacjonarna, Internet i telewizja). Klient, który korzysta z trzech lub więcej ofert, wybierając dowolną taryfę abonamentową Diallo, przez pierwsze cztery miesiące zapłaci tylko symboliczną złotówkę abonamentu. Głównymi kanałami komunikacji marketingowej promocji są: materiały BTL, Internet, informacje w biurach obsługi klienta operatora, mailing pocztowy do abonentów Dialogu i informacja na ekranach telewizorów abonentów telewizji cyfrowej operatora. Nazwę usługi i kreację kampanii wymyśliła agencja reklamowa Czart z Wrocławia.

(MŁ, 02.02.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.