Dział: PERSONALIA

Dodano: Luty 02, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ZenithOptimedia ma mocniejszy zarząd

Grupa ZenithOptimedia Poland zreorganizowała zarząd. Jakuba Potrzebowskiego, prezesa ZOG sprawującego nadzór strategiczny nad działaniami grupy, wspomaga teraz kilku menedżerów.

Na chief operating officera grupy awansował Daniel Lenarczyk, do tej pory dyrektor zarządzający ZOG. Do jego zadań należy m.in. koordynacja budżetu oraz nadzór nad całą działalnością organizacyjną grupy. Będzie współpracował z Maciejem Malcem, client service directorem awansowanym na dyrektora zarządzającego domu mediowego Zenithmedia, oraz Agnieszką Szysz, wcześniej client service director, a teraz dyrektor zarządzającą domu mediowego Optimedia. Jak wyjaśniono w komunikacie prasowym, zmiany mają stymulować dalszy rozwój tych departamentów. Menedżerowie Zenithmedia i Optimedia mają bowiem dużą niezależność w zakresie konstruowania ofert i przygotowywania budżetów. Natomiast Richard Stokes, business development director ZOG, obejmuje operacyjne zarządzanie wszystkimi działami wyspecjalizowanymi: Zed Digital, Zed Search, Moxie Interactive i Newcast. Tę zmianę tłumaczy wzrost znaczenia i wykorzystania mediów cyfrowych i niestandardowych form komunikacji, a jednym z jej celów jest stworzenie kompleksowej oferty tych działów dla klientów ZOG. Grupa czeka obecnie na rozstrzygnięcie kilku przetargów i decyzję o współpracy z Grupą Aviva (w ubiegłym tygodniu sieć ZOG wygrała jej przetarg globalnie, jednak w Polsce o współpracy jeszcze nie zdecydowano).

(MŁ, 02.02.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.