Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 26, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

UPC reklamuje kanał Disney Channel

Operator kablowy UPC Polska rozpoczął kampanię promującą znajdujący się od grudnia ub.r. w jego ofercie Disney Channel.

Od wczoraj trwa kampania internetowa obejmująca m.in. Gry.pl, Onet.pl i Dziecko.pl. W piątek działania zostaną poszerzone o kina (m.in. sieci Cinema City i Helios), a z początkiem lutego – również o telewizję (m.in. Polsat, TV 4, TVN, TVN 24 i Discovery). Spot przygotował Disney, a kreację internetową – agencja interaktywna SFeRa. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy MediaVest.

(KOZ, 26.01.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.