Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 25, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Humana wybrała agencje odpowiedzialne za BTL i Internet

Firma Humana, produkująca żywność dla dzieci, zawiesiła przetarg na agencję PR, mimo że wybrała już krótką listę agencji. Rozstrzygnęła za to konkursy: interaktywny i BTL.

Na krótkiej liście w przetargu PR były: Genesis PR, HealthWay i Grass Roots. Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, przyczyną zawieszenia postępowania są ograniczenia budżetowe. Nie wiadomo, kiedy przetarg zostanie wznowiony. Humana zdecydowała jednocześnie o wyborze agencji reklamowej – budżet działań marketingu zintegrowanego przekazała agencji Kropka Bordo oraz agencji interaktywnej - przedłużyła umowę z Omnitan Studio.

(DOK, 25.01.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.