Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 19, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Melonik w reklamie mBanku przecieka, Alior Bank protestuje

Reklamą z przeciekającym melonikiem, gadżetem kojarzącym się z Alior Bankiem, mBank (Grupa BRE) promuje eKonto.

Można ją zobaczyć na stronie mBank.pl z komentarzem ”A jednak zaczęło wyciekać?”. Bank wykorzystał ją również w mailingu do klientów i chce umieścić na portalach, z którymi współpracuje. Te działania potrwają przynajmniej dwa tygodnie. Melonik z reklamy mBanku przypomina te, które noszą bohaterowie reklam Alior Banku. Meloniki Alior eksponuje też w gablotach w swoich placówkach. Przedstawiciele Aliora już pierwszego dnia emisji reklamy interweniowali w mBanku i zażądali jej zdjęcia. Chcieli także usunięcia z reklamy kolorów Alior – bordo i żółtego. Wystosowali pismo w tej sprawie do konkurenta. Jak informuje Dariusz Kozdra z agencji United PR, która obsługuje Alior Bank, z podjęciem dalszych kroków wstrzymują się do odpowiedzi z mBanku. - Uważamy, że reklama jest niestosowna – argumentuje Kozdra. Natomiast przedstawiciele mBanku uważają pretensje Alior Banku za bezzasadne. Poza zmianą kolorystyki – która jak podkreślają nie ma znaczenia dla prowadzonej komunikacji, nie planują wycofania się z niej. Pytani, czy oprócz Alior Banku zamierzają w najbliższym czasie odnieść się do komunikacji pozostałych konkurentów, nie zaprzeczają: - W przypadku kolejnych ważniejszych zmian na rynku nie wykluczamy możliwości odniesienia się do nich tak, jak to zrobiliśmy tym razem – mówi Ewelina Sadowska-Pilc, dyrektor biura komunikacji i zarządzania marką mBanku. Reklama to pomysł tego departamentu mBanku. Przygotowała ją agencja CzteryCzwarte.

(MŁ, 19.01.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.