Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 19, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Gortat ambasadorem kampanii "Pij mleko!"

Wczoraj rozpoczęła się kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej "Pij mleko! będziesz Wielki". Ambasadorem akcji został pierwszy polski koszykarz, który zagrał w finale ligi NBA - Marcin Gortat.

Akcja ma zachęcać do picia mleka i wskazać, jak wielkim problemem zdrowotnym jest osteoporoza. W Polsce jest nią zagrożonych 5 mln kobiet i 4 mln mężczyzn. Reklamy z wizerunkiem Gortata zamówiono w telewizji, prasie, Internecie i na nośnikach zewnętrznych. Kreację przygotowała agencja reklamowa Communication Unlimited. Przy jej powstaniu pracowali także m.in. fotografik Andrzej Świetlik i muzyk Marek Kościkiewicz. Akcja ”Pij mleko! będziesz Wielki” prowadzona jest od 2003 roku. To element programu ”Marketing dla Przyszłości” realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA.

(DOK, 19.01.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.