El Padre nową agencją na rynku, znika marka Eskadra Events
Byli pracownicy Eskadra Events (Grupa Eskadra) założyli agencję El Padre. Nazwa Eskadra Events nie będzie już wykorzystywana w ramach grupy.
Nowa firma ma się specjalizować w kreacji i realizacji kampanii event marketingu, ambient marketingu i BTL. W skład zarządu El Padre weszli: Sebastian Oprządek – jako prezes zarządu (wcześniej m.in. prezes i dyrektor zarządzający Grupy Eskadra), Wojciech Cłapiński - wiceprezes zarządu (m.in. były dyrektor Eskadra Events) i Paweł Lewicki (m.in. były new business & strategic director Eskadra Events). Spółka zatrudnia 21 osób. Jednocześnie przestaje istnieć w Grupie Eskadra marka Eskadra Events. Grupa zachowuje jednak kompetencje z zakresu kreacji i realizacji kampanii event marketingu – odpowiadają za nie głównie pracownicy Eskadra Advertising. Przygotowanie nazwy i logo spółki El Padre powierzono agencji reklamowej San Markos – Republika Dobrej Marki.(DOK, 15.01.2010)










