Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 29, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Relaunch ”M jak mieszkanie”

Miesięcznik wnętrzarski ”M jak mieszkanie” (Wydawnictwo Murator) przeszedł relaunch. Najnowszy numer (w sprzedaży od dziś) ma większy format, zmienioną makietę oraz nowe działy.

Obecny format pisma to 210x280 mm (dotychczas 180x232 mm). W założeniu nowa makieta jest bardziej elegancka, zdjęcia mają być większe niż dotychczas. Magazyn zyskał nowe działy, m.in. ”Na zakupy ze stylistą”, ”Sztuka wyboru”, ”Architekt radzi” i ”Warsztaty kulinarne”. Nie zmieni się cena pisma (3,90 zł), podniesiono za to nakład do 140 tys. egz. (średnio w pierwszym półroczu br. to 113 tys. egz.). Wydawca deklaruje, że dzięki dokonanym zmianom chce osiągnąć pozycję lidera w segmencie miesięczników wnętrzarskich. W pierwszym półroczu ”M jak mieszkanie” ze średnią sprzedażą na poziomie 47 tys. egz. zajmowało trzecie miejsce, za ”Czterema Kątami” (Agora SA) – 79 tys. egz. i ”Moim Mieszkaniem” (G+J Polska) – 66 tys. egz. (dane ZKDP). Relaunch pisma wsparty został ogólnopolską kampanią reklamową, obejmującą telewizję (m.in. Polsat, TVN, TVN Siedem, TV 4, Discovery Channel), radio (RMF FM, stacje Radia Eska), prasę, Internet oraz nośniki reklamy zewnętrznej i POS. Za kreację odpowiada agencja Pentagon Media Team, media planował MindShare Polska.

(KIF, 29.09.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.