Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 14, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Gazeta Wyborcza” z serialem ”Dr House” promowana w telewizji

Od jutra w każdy piątek w części nakładu ”Gazety Wyborczej” (Agora SA) pojawiać się będą płyty DVD z odcinkami drugiego sezonu serialu ”Dr House”. Ich sprzedaży towarzyszyć ma promocja w telewizji.

Do pierwszej płyty zawierającej trzy odcinki dołączone zostanie etui na całą serię, składającą się z ośmiu części (w sumie 24 odcinki). ”Gazeta Wyborcza” z płytą kosztuje 8,99 zł. Wydania z dodatkami będzie wspierać kampania reklamowa w telewizji (TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne). Kreację przygotowała agencja JIS Advertising, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”GW” w listopadzie 2009 roku wyniosło 351 770 egz. (dane ZKDP).

(AW, 14.01.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.