”Gazeta Wyborcza” z serialem ”Dr House” promowana w telewizji
14.01.2010, 11:32
Od jutra w każdy piątek w części nakładu ”Gazety Wyborczej” (Agora SA) pojawiać się będą płyty DVD z odcinkami drugiego sezonu serialu ”Dr House”. Ich sprzedaży towarzyszyć ma promocja w telewizji.
Do pierwszej płyty zawierającej trzy odcinki dołączone zostanie etui na całą serię, składającą się z ośmiu części (w sumie 24 odcinki). ”Gazeta Wyborcza” z płytą kosztuje 8,99 zł. Wydania z dodatkami będzie wspierać kampania reklamowa w telewizji (TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne). Kreację przygotowała agencja JIS Advertising, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”GW” w listopadzie 2009 roku wyniosło 351 770 egz. (dane ZKDP).(AW, 14.01.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
