Strategiczna współpraca ARBOinteractive i Facebooka
13.01.2010, 08:13
Grupa ARBOinteractive rozpoczęła współpracę z portalem społecznościowym Facebook i została jego strategicznym partnerem reklamowym w Europie Środkowo-Wschodniej.
Grupa ARBOinteractive odpowiada za sprzedaż i obsługę powierzchni reklamowej w Polsce i Czechach. - Do zadań spółki należy od stycznia 2010 roku też obsługa kluczowych klientów i agencji oraz promowanie social media, w tym głównie zaawansowanych działań reklamowych – powiedział Blake Chandlee, wiceprezes i dyrektor komercyjny na Europę, Środkowy Wschód i Afrykę w Facebook, podczas wczorajszej konferencji zorganizowanej w Warszawie. Marcin Woźniak, COO ARBOmedia, doprecyzował: - W serwisie pozostaną boksy reklamowe w postaci linków tekstowych i graficznych, które samodzielnie tworzą zarejestrowani na nim użytkownicy. Wszelkie inne działania realizowane już będą przez naszą grupę. Facebook jest czwartą co do wielkości witryną na świecie. Odwiedza ją ponad 340 mln internautów miesięcznie (dane: ComScore Word Metrix), w tym 2,4 mln użytkowników z Polski (Megapanel PBI/Gemius).(DOK, 13.01.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
