Dział: PERSONALIA

Dodano: Styczeń 13, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marek Gawlik dyrektorem marketingu w Goodyear

Marek Gawlik został dyrektorem marketingu i członkiem zarządu Goodyear Dunlop Tires Polska. Zastąpił Waldemara Jarosza, którego mianowano dyrektorem ds. handlowych grupy Goodyear.

Gawlik odpowiada za budowę i rozwój strategii marketingowej dla wszystkich marek Goodyear Polska, w tym: Goodyear, Dunlop, Fulda, Dębica i Sava. Pracę w Goodyear zaczął w 2002 roku w dziale marketingu. Od 2006 roku jest dyrektorem generalnym w Goodyear Dunlop Tires Ukraina i odpowiada za rynek ukraiński i mołdawski. Wcześniej pracował w Michelin Polska i Neoplan Polska.

(DOK, 13.01.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.