"Twist" bardziej shoppingowy i poradnikowy
11.01.2010, 08:19

Od jutra miesięcznik "Twist" (Wydawnictwo Bauer) będzie ukazywał się w zmienionej formule.
Pismo zmienia makietę i strukturę. Będzie w nim więcej stron o modzie i urodzie w ujęciu shoppingowym i poradnikowym. Czytelniczki znajdą w nim strony poświęcone makijażowi, pielęgnacji i fryzurom oraz nowe rubryki, m.in.: Street fashion (prezentacja mody); Moda online; Gwiazdy, Trendy, Porady (moda na przykładzie polskich i zagranicznych gwiazd). O cztery strony (do 100) zwiększy się objętość ”Twista”. Miesięcznik adresowany jest do dziewcząt w wieku 14-18 lat. Lutowy numer miesięcznika kosztuje 5,49 zł (wraz z zestawem kosmetyków). Wydanie wspiera kampania w mediach Bauera. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Twista” w okresie styczeń-październik ub.r. wyniosło 137 984 egz. (dane: ZKDP).(GK, 11.01.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
