”Nianię” ogląda więcej widzów niż ”Mój pierwszy raz”
28.09.2005, 12:36

fot. niania.onet.pl
Nadawany w TVN-ie nowy polski serial ”Niania” dwukrotnie poprawił stacji oglądalność sobotniego pasma po godz. 20.
Serial emitowany jest w soboty w godz. 20.05-20.35. Pierwsze trzy odcinki obejrzało średnio 3,2 mln widzów (8,9 proc. oglądalności, średnio 23,9 proc. udziału w rynku). Tylko pierwszy odcinek zgromadził przed ekranami telewizorów 3,2 mln widzów, a kolejne: 3,4 mln i 3 mln widzów. Przed rokiem we wrześniowe sobotnie wieczory TVN oglądało średnio 1,6 mln widzów (11,6 proc. udziału w rynku), czyli połowę mniej niż obecnie. W porównaniu z programami nadawanymi u konkurencji w czasie trwania serialu, więcej widzów przyciąga TVP 1 – średnio 3,4 mln widzów (rozpoczyna się wtedy film fabularny z cyklu ”Hit na sobotę”). TVP 2 ogląda w tym czasie średnio 2,2 mln widzów (program rozrywkowy ”Mój pierwszy raz”), a Polsat - 2 mln (film fabularny). W komercyjnej grupie docelowej (osoby w wieku 16-49 lat), ”Niania” ma lepszą oglądalność od programów emitowanych w konkurencyjnych stacjach. W tej grupie serial ogląda średnio 1,6 mln widzów (28,4 proc. udziału w rynku). Inne stacje kolejno: TVP 1 - 1,4 mln widzów (24,6 proc.), Polsat – 995 tys. widzów (17,5 proc.) i TVP 2 – 691 tys. widzów (12,1 proc.). Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research.(MS, 28.09.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
