BZ WBK promuje Konto<30
28.09.2005, 10:50

fot. mniej30.bzwbk.pl
Pod hasłem ”Stój! Jesteś za młody, żeby płacić za konto!” Bank Zachodni WBK SA prowadzi w prasie i Internecie kampanię promującą nową ofertę – Konto<30.
Oferta skierowana jest do osób poniżej 30. roku życia, uczących się lub studiujących, nie mających jeszcze stałego zatrudnienia albo dopiero podejmujących pierwszą pracę. Posiadacze Konta<30 nie mają obowiązku stałych, comiesięcznych wpłat, nie muszą także wpłacać kwoty minimalnej. Zgodnie z hasłem kampanii, bank gwarantuje m.in. prowadzenie konta bez opłat oraz kartę płatniczą Visa Electron<30 i dostęp do bankowości elektronicznej BZWBK24 za darmo. Działania reklamowe prowadzone będą do końca października w dziennikach (m.in. ”Gazeta Wyborcza”), tygodnikach opinii (m.in. ”Newsweek Polska”, ”Wprost”), prasie studenckiej (m.in. ”Dlaczego”) oraz w Internecie (Wirtualna Polska, Onet.pl, serwisy dla osób poszukujących pracy, komunikator Gadu-Gadu). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa GPD, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Carat Polska.(WK, 28.09.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
