Michał Brudzyński odchodzi z G+J Polska i tworzy nową firmę
07.01.2010, 00:00
Michał Brudzyński, dyrektor zarządzający G+J Polska, odchodzi z firmy. Od 1 marca będzie dyrektorem strategicznym nowo utworzonej spółki medialnej 9 Senses Media Group.
Brudzyński ma odpowiadać za koordynację strategii budowy grupy medialnej, której drugim partnerem jest Łukasz Wylęga, dotychczasowy szef i właściciel ogólnopolskiej sieci nośników zewnętrznych Headz Marketing Partner. 9 Senses Media Group ma działać jak holding mediowy. Skupiać będzie firmy reklamy zewnętrznej, agencje reklamowe, wydawnictwo prasowe i dom mediowy. Które to będą firmy - nie ujawniono. Trwają także rozmowy z agencjami eventowymi, które docelowo mogą wejść do nowej struktury. Wiadomo już, że strategicznym partnerem nowo powstałej grupy kapitałowej będzie Headz Marketing Partner. Michał Brudzyński był dyrektorem zarządzającym G+J Polska od 2006 roku. Odpowiadał za pracę działów: reklamy, multimediów, badań, graficznego, new business, departamentu dystrybucji i obsługi klienta oraz fotoserwisu. Doświadczenie zawodowe zdobywał wcześniej także w: Agorze SA, Media Express, Hachette Filipacchi Polska. Pytany przez nas, dlaczego przechodzi z branży mediów do reklamy, odpowiada: - Dziś nie ma dużego rozdźwięku między reklamą a mediami. Dlatego chcemy, by nasza grupa miała właśnie kompetencje zarówno w mediach, jak i na rynku agencji reklamowych oraz domów mediowych. Brudzyński jest zatrudniony w G+J Polska do końca lutego. Koncern nie szuka osoby na jego stanowisko – zostanie ono zlikwidowane.(DOK, 07.01.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
