Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 06, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Puszka Pepsi na dachu stołecznego Dworca Śródmieście

Niestandardową reklamę zamontowano na dachu Dworca Śródmieście w Warszawie - wirującą puszkę Pepsi.

Konstrukcja jest pierwszą tego rodzaju reklamą na dachu dworca. Ma 6 m wysokości i 4 m średnicy. Niestandardowe rozwiązanie ma wspierać kampanię rebrandingową firmy Pepsi, która realizowana jest na nośnikach reklamy zewnętrznej w ośmiu największych miastach kraju. Wykonawcą projektu i agencją obsługującą Pepsi jest BBDO Warszawa. Kampania, realizowana przez firmę reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland, potrwa do końca stycznia br.

(DOK, 06.01.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.