Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 06, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Akcja "Wielka Oszcz" w Plusie i MixPlusie

Sieć komórkowa Plus (Polkomtel SA) rozpoczęła kampanię reklamową, której celem jest poinformowanie o "Wielkiej Oszcz" - akcji wyprzedażowej telefonów w Plusie i MixPlusie.

Działania potrwają do końca stycznia br. Prowadzone są w telewizji (przygotowano trzy filmy, w wersjach 15- i 30-sekundowych), prasie ogólnopolskiej, Internecie, radiu (RMF FM i Radio Zet) i na nośnikach reklamy zewnętrznej. W reklamach występuje kabaret Mumio. Kreację przygotowała agencja PZL. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD.

(MŁ, 06.01.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.