Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 23, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bahlsen powierzył budżet reklamowy Young & Rubicam

Agencja Young & Rubicam zdobyła budżet reklamowy Bahlsen i odpowiada za promocję marki Krakuski.

Na krótkiej liście agencja Young & Rubicam konkurowała tylko z jednym podmiotem, jego nazwy nie ujawniono. Do zadań zwycięskiej agencji należy kreacja i realizacja kampanii ATL.

(DOK, 23.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.