Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 22, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Red Bull kontynuuje współpracę z MPG

Dom mediowy MPG zwyciężył w przeglądzie ofert mediowych firmy Red Bull.

Tym samym obronił budżet obsługiwany od 2007 roku. Współpraca firm obejmuje planowanie i zakup mediów w Polsce i republikach nadbałtyckich. Wydatki cennikowe Red Bulla wyniosły w 2008 roku ponad 30 mln złotych (dane AdExpert). W przeglądzie, w którym wzięły udział trzy domy mediowe, doradzał Instytut Audytu Mediowego.

(MŁ, 22.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.