Jest już gotowa strategia marki Legnica
22.12.2009, 08:19
”Z nią zawsze po drodze” – pod takim hasłem w najbliższych latach promowana będzie Legnica.
Agencja Eskadra MarketPlace ujawniła założenia strategii promocyjnej miasta na najbliższe lata. Wynika z nich, że Legnica powinna być promowana poprzez odniesienia do swojego położenia geograficznego: obszar przygraniczny, bliskość szlaków handlowych i dogodny węzeł komunikacyjny – kiedyś Via Regia, dziś głównie A4, wkrótce także S3. Elementem strategii promocji Legnicy jest nowe logo miasta. Tworzą je: prosty i czytelny napis, niebieska litera ”L” i żółty kwadrat. Prace Eskadry MarketPlace nad strategią zarządzania marką Legnica trwały blisko cztery miesiące i objęły m.in. ilościowe i jakościowe badania wizerunkowe.(DOK, 22.12.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










