Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 22, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jest już gotowa strategia marki Legnica

”Z nią zawsze po drodze” – pod takim hasłem w najbliższych latach promowana będzie Legnica.

Agencja Eskadra MarketPlace ujawniła założenia strategii promocyjnej miasta na najbliższe lata. Wynika z nich, że Legnica powinna być promowana poprzez odniesienia do swojego położenia geograficznego: obszar przygraniczny, bliskość szlaków handlowych i dogodny węzeł komunikacyjny – kiedyś Via Regia, dziś głównie A4, wkrótce także S3. Elementem strategii promocji Legnicy jest nowe logo miasta. Tworzą je: prosty i czytelny napis, niebieska litera ”L” i żółty kwadrat. Prace Eskadry MarketPlace nad strategią zarządzania marką Legnica trwały blisko cztery miesiące i objęły m.in. ilościowe i jakościowe badania wizerunkowe.

(DOK, 22.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.