Agencja Social Media dla klientów zainteresowanych społecznościami
Wrocławska Agencja Social Media finalizuje umowę o współpracy z firmą konsultingową działającą w branży deweloperskiej na Bliskim Wschodzie. Social Media uczestniczy też w przetargach firm z branży finansowej i informatycznej.
Nowo powstała agencja specjalizuje się w kreacji i realizacji działań w mediach społecznościowych. Jej kompetencje obejmują m.in.: projektowanie i realizację kampanii, tworzenie strategii, budowę aplikacji i przeprowadzanie analiz efektywności działań. Założycielem agencji jest Kamil Niemira, manager z ponad 15-letnim doświadczeniem w marketingu, reklamie i PR. Obecnie jest dyrektorem zarządzającym w agencji FMS, zajmującej się doradztwem marketingowym, a wcześniej zatrudniony był m.in. w Invest-Bank SA i Telekomunikacji Dialog SA. "Uważam, że social media nie mogą być celem samym w sobie, lecz muszą być integralną częścią strategii każdej firmy dbającej o swój brand. Ich celem musi być budowanie relacji z klientami, ale tylko takich, które na końcu przynoszą realny zysk" - informuje w komunikacie prasowym Kamil Niemira. Jego agencja zajmuje się budowaniem społeczności dla brandów masowych i niszowych. W ramach prowadzonych usług w serwisach społecznościowych redaguje i moderuje strony marek i produktów oraz projektuje i realizuje kampanie dla nich przeznaczone. Social Media zatrudnia obecnie pięć osób. Pierwszymi klientami Agencji Social Media zostali miesięcznik "Press" i firma Sztuka Smaku. Agencja finalizuje umowę z firmą konsultingową działającą w branży deweloperskiej na Bliskim Wschodzie oraz uczestniczy w przetargach z branży finansowej i informatycznej.(DOK, 09.12.2009)
