Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 09, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

180heartbeats przygotowała kampanię dla Asusa

Agencja kreatywna 180heartbeats przygotowała dla Asus Polska kampanię wizerunkową "Ogarnij moc".

Pomysł akcji oparto na czterech cechach laptopów nowej serii Asus UL, które personifikować mają czterej bohaterowie: Bella to uosobienie designu, LongJohn – długo działających baterii, Izzy – mobilności i Speedy – wydajności. Ich towarzyszem jest pies Price, symbolizujący atrakcyjną cenę. Historię każdego z nich zobaczyć można na uruchomionej na potrzeby kampanii stronie internetowej (są tam też gry z udziałem bohaterów kampanii) i w serwisie YouTube. Dla użytkowników strony przygotowano także konkurs, w którym wygrać można laptop Asus UL 30 A, netbook Asus Eee PC 1008 HA i myszki Asus Seeshell. Kolejne etapy kampanii obejmują formaty z niestandardową kreacją, m.in. w portalu Wirtualna Polska oraz działania w serwisie Facebook.com. Akcja potrwa do 13 stycznia. Filmy zrealizował Interaktywny Dom Produkcyjny f25.

(MŁ, 09.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.