180heartbeats przygotowała kampanię dla Asusa
09.12.2009, 08:38

Agencja kreatywna 180heartbeats przygotowała dla Asus Polska kampanię wizerunkową "Ogarnij moc".
Pomysł akcji oparto na czterech cechach laptopów nowej serii Asus UL, które personifikować mają czterej bohaterowie: Bella to uosobienie designu, LongJohn – długo działających baterii, Izzy – mobilności i Speedy – wydajności. Ich towarzyszem jest pies Price, symbolizujący atrakcyjną cenę. Historię każdego z nich zobaczyć można na uruchomionej na potrzeby kampanii stronie internetowej (są tam też gry z udziałem bohaterów kampanii) i w serwisie YouTube. Dla użytkowników strony przygotowano także konkurs, w którym wygrać można laptop Asus UL 30 A, netbook Asus Eee PC 1008 HA i myszki Asus Seeshell. Kolejne etapy kampanii obejmują formaty z niestandardową kreacją, m.in. w portalu Wirtualna Polska oraz działania w serwisie Facebook.com. Akcja potrwa do 13 stycznia. Filmy zrealizował Interaktywny Dom Produkcyjny f25.(MŁ, 09.12.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
