Druga seria "Czasu honoru" w TVP 2 miała mniej widzów od pierwszej

Druga edycja serialu "Czas honoru" co niedziela przyciągała do TVP 2 średnio 2,6 mln osób – o 300 tys. mniej, niż w pierwszym sezonie jesienią ub.r.
Dwójka nadawała ”Czas honoru” od 13 września do 6 grudnia, w niedziele o 21, uzyskując średnio 16,1 proc. udziału w rynku. Więcej widzów wybierało w tym czasie propozycje TVN – 27,7 proc. udziału – i Polsatu – 19,9 proc. udziału. Dwójka wygrała tylko z Jedynką, którą wybierało 11,4 proc. widzów. W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) udział Dwójki był mniejszy – 15,7 proc. Tu liderem był Polsat wybierany przez 25,5 proc. widzów, udział TVN wynosił 24,5 proc., a Jedynki – 9,7 proc. Przychody TVP 2 z emisji reklam przy serialu wyniosły 7,7 mln zł (dane cennikowe, bez uwzględnienia rabatów). Nieoficjalnie wiadomo, że jesienią przyszłego roku Dwójka chce pokazać trzecią edycję ”Czasu honoru”. Dane AGB Nielsen Media Research.(RUT, 08.12.2009)
