Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 04, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ING realizuje kampanię dla internautów

ING Bank Śląski SA przygotował krótką kampanię, której celem jest zachęcenie do założenia konta Direct.

Akcja, która ruszyła wczoraj po południu, obejmuje zintegrowane działania w telewizji, radiu i Internecie. Krótkie reklamy (telewizyjne trwają 5 sekund) zachęcają do wpisania w wyszukiwarce internetowej frazy ”ING komputer”. Po jej wprowadzeniu w wynikach wyświetli się reklama ING Banku, przenosząca na specjalnie przygotowaną stronę. Z niej konsumenci dowiedzą się, jak skorzystać z promocyjnej oferty programu lojalnościowego Bankujesz-Kupujesz. Każda osoba, która do 11 grudnia br. założy konto Direct, otrzyma dodatkowo tysiąc punktów umożliwiających np. zakup mininotebooka Samsung. Akcja wspiera trwającą od listopada kampanię reklamową ING Banku ”Internetowi nie płacą, bo wszystko robią sami”. Wszystkie działania przygotowały agencja reklamowa Brain i dom mediowy PanMedia Western.

(MŁ, 04.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.