Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 02, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W listopadzie TVP 1 liderem w grupie ogólnej, a TVN – w komercyjnej

Program 1 Telewizji Polskiej był w listopadzie br. liderem rynku w grupie ogólnej, a TVN – w grupie komercyjnej.

Ofertę TVP 1 każdego dnia w listopadzie wybierał średnio co piąty telewidz (spadek w porównaniu z udziałem 22,4 proc. w listopadzie ub.r.). Drugi był TVN z udziałem 18,5 proc. (wzrost z 18,4 proc. w ub.r.). Udział Polsatu wyniósł 15,6 proc. (14,8 proc.), a TVP 2 – 14,9 proc. (16,9 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej liderem był TVN, którego programy wybierało 19,3 proc. widzów w wieku 16-49 lat (spadek z 19,5 proc. w ub.r.). Udział Polsatu wyniósł 18,7 proc. (wzrost z 17,5 proc.), Jedynki – 16,6 proc. (18,9 proc.), a Dwójki – 13,7 proc. (15,7 proc.). Łączny udział głównych stacji spadł w obu grupach. W ogólnej do 69 proc. (z 72,5 proc.), a w komercyjnej – do 68,3 proc. (71,6 proc.). Dane: AGB Nielsen Media Research.

(RUT, 02.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.