Roman Jędrkowiak odchodzi z ING i zakłada własną firmę
Roman Jędrkowiak, dyrektor marketingu ING Banku Śląskiego, odchodzi i zakłada firmę doradztwa marketingowego o nazwie CMO of the Year.
Pierwszy poinformował o tym w piątek ”Dzienny Serwis Media & Marketing Polska”. Następca Jędrkowiaka jeszcze nie został wybrany. On sam będzie pracował w ING do końca stycznia 2010 roku. Do marca ma współpracować z bankiem jako konsultant; niewykluczone, że współpraca będzie kontynuowana także później. Nazwa nowej firmy Jędrkowiaka wywodzi się od nazwy stanowiska w dużych korporacjach – chief marketing officer (CMO). Jędrkowiak chce, by jego firma była zewnętrznym działem marketingu dla firm, które potrzebują konsultacji w tej dziedzinie. CMO of the Year ma się zajmować nie tylko komunikacją reklamową, ale także audytem działań marketingowych, rekrutacją, sprzedażą. Ofertę kieruje do firm z różnych sektorów, nie tylko finansowego. Zanim w 2005 roku Jędrkowiak rozpoczął pracę w ING, wcześniej był dyrektorem marketingu Lukas Banku. Pracował także w DDB Warszawa i Ernst & Young. W ub.r. tygodnik ”Media & Marketing” przyznał mu tytuł CMO of the Year. Był jurorem Effie, a kampanie, które współtworzył, zdobyły dziewięć nagród, m.in. w konkursie efektywności reklamowej.(MŁ, 30.11.2009)
