Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 24, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W tym roku Hoop Polska po raz pierwszy promuje Hoop Colę przed świętami

W grudniu Hoop Polska rozpocznie świąteczną kampanię Hoop Coli. Do tej pory marka nie była promowana przed świętami Bożego Narodzenia.

Od początku listopada jak co roku kampanię świąteczną prowadzi już Coca-Cola (Coca-Cola Poland Services). Marek Kmiecik, dyrektor marketingu Hoop Polska, wyjaśnia, że firma chce zwiększyć udział w segmencie napojów typu cola - obecnie jest to 8 proc. (dane ACNielsen). Hoop Cola jest trzecim po Coca-Coli i Pepsi graczem na tym rynku. Od jesieni 2008 roku do jesieni br. Hoop zwiększyła sprzedaż swojego napoju o 20 proc. – dla porównania cały segment coli wzrósł o 12 proc. (również dane AC Nielsen). Kmiecik zwraca uwagę, że jest to efekt rebrandingu Hoop Coli, realizowanego od wiosny br. Głównym elementem realizowanej od wiosny komunikacji Hoop Coli jest Hooptymistyczny Ośrodek Otwierania Polaków (Hoopcola.pl). Firma wymyśliła, że oprócz promowania Hoop Coli będzie zachęcać Polaków do optymizmu, okazywania sobie radości i empatii w codziennych sytuacjach. Te wartości podkreślano w reklamach Hoop Coli i podobnie ma być w przypadku kampanii świątecznej. Kampanię przygotują agencja Hand Made, dom mediowy Mindshare Polska i agencja interaktywna Hypermedia. Działania do połowy stycznia będą prowadzone w telewizji, kinie i Internecie. Ponadto dział marketingu Hoop zaplanował promocje w hipermarketach i supermarketach.

(MŁ, 24.11.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.