Dział: PRASA

Dodano: Listopad 18, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tylko "13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki" sprzedawał się lepiej w sierpniu

W sierpniu br. w segmencie miesięczników dla młodzieży tylko "13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki" poprawił sprzedaż w porównaniu z tym miesiącem ub.r. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem.

Najwyższe rozpowszechnianie płatne razem w sierpniu br. miał ”Twist” (Wydawnictwo Bauer) – 180 942 egz. (spadek o 10,53 proc. wobec sierpnia ub.r.). Kolejne miejsca zajęły: ”Fun Club” (także Wydawnictwo Bauer) – 121 855 egz. (spadek o 11,86 proc.), ”Popcorn” (Axel Springer Polska) – 118 280 egz. (spadek o 18,78 proc.), ”Dziewczyna” (Axel Springer Polska) – 117 119 egz. (spadek o 22,04 proc.) i ”13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki” (Egmont Polska) – 84 104 egz. (wzrost o 15,19 proc.).

(AW, 18.11.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.