RMF FM rusza z kam-panią, konkursem i wy-daje płytę
23.09.2005, 09:25

W poniedziałek rusza kampania reklamowa RMF FM i antenowy konkurs ”Kumulacja gwiazd tylko w RMF FM”. W sklepach ukaże się kolejna płyta rozgłośni.
W akcji ”RMF FM Najlepsza Muzyka” wezmą udział m.in. Anna Maria Jopek, Bryan Adams, Shania Twain, Lionel Richie i Sting. Kampania obejmie telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, Ale Kino!, Animal Planet, Discovery Channel, Europa Europa, Reality TV), prasę (ok. 50 tytułów, m.in. "Wprost", "Polityka", "Newsweek Polska", "Przekrój", "Twój Styl", "Glamour", "Elle", "Claudia", "Pani Domu", "Playboy", "CKM", "Tele Tydzień", "Tele Świat", "To & Owo"), outdoor, Internet i kina. Działania promocyjne zaplanowano do końca roku. Za kreację, zakup i planowanie mediów odpowiada agencja reklamowa Art FM, należąca do Brokera FM. Wraz z kampanią startuje konkurs SMS-owy (raz na kilka dni można wygrać 3 tys. zł). Współgospodarzami rozstrzygnięć konkursów na antenie będą gwiazdy (m.in. Urszula, Kombi). Także w poniedziałek ukaże się najnowsza płyta "RMF FM Najlepsza Muzyka". Dwupłytowy album (38 utworów) będzie kosztował ok. 35 zł. Powstał we współpracy z wytwórnią Universal Music Polska.(KRZ, 23.09.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
