Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 17, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzy budynki w Łodzi wyglądają jak zapakowane w paczki Ikei

W związku z otwarciem największego w Polsce sklepu Ikea dział marketingu tej sieci prowadzi nietypowe działania ambientowe w Łodzi.

Otwarcie Ikei w tym mieście zaplanowano na 27 listopada. Uwagę mieszkańców na to wydarzenie mają zwrócić trzy budynki w centrum, które wyglądają jak zapakowane w paczki z logo Ikea. Jest to kolejny etap kampanii informującej o otwarciu Ikei w Łodzi prowadzonej pod hasłem ”Największa Ikea w Polsce w Warszawie się nie mieści”. O otwarciu informują też reklamy na billboardach, citylightach, autobusach, tramwajach oraz osiem airwalli (dmuchane ściany reklamowe).Uzupełnieniem kampanii outdooru są reklamy w lokalnej prasie oraz w rozgłośniach radiowych. W mieście i regionie trwa także dystrybucja katalogu Ikea. Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja reklamowa Team One. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediaedge:cia, a za działania ambientowe odpowiada New Look Group. Oprócz tego trwa też kampania w Internecie, którą realizują dom mediowy ACR i agencja interaktywna K2 Internet.

(MŁ, 17.11.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.