Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 05, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Smart Media Group wprowadza markę Toolani

Agencja Smart Media odpowiada za opracowanie strategii komunikacji i realizację działań związanych z wprowadzeniem na polski rynek serwisu telekomunikacyjnego Toolani.

Toolani to telefonia społecznościowa VoIP2.0. Umożliwia połączenia i rozmowy z serwisu internetowego z telefonią mobilną. Agencja Smart Media odpowiada za przygotowanie narzędzi komunikacji i realizację kampanii, której celem jest dotarcie do potencjalnych grup odbiorców. Za realizację projektu ze strony Smart Media odpowiada zespół: Jakub Dmitrowski, Krzysztof Kowalski, Krzysztof Smardzewski.

(MŁ, 05.11.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.