Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 29, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bank BPH od listopada zmienia wizerunek

Z początkiem listopada Bank BPH zmienia identyfikację wizualną i logo. Rozpocznie też kampanię wizerunkową.

Zmianę bank zapowiadał już w sierpniu. Nowe logo przedstawia dwie zwrócone do siebie postaci na czerwonym i pomarańczowym tle - mają symbolizować dialog, zrozumienie i związek między bankiem a jego klientami. Trwa zmiana wizerunku oddziałów banku. Autorem nowej identyfikacji wizualnej jest firma Brand Nature Access. Zmianę wesprze kampania ”Bank BPH - Inwestujemy w relacje”. Rozpocznie się 2 listopada w największych portalach internetowych. Od 6 do 22 listopada zaplanowano kampanię telewizyjną. Potem będzie jeszcze telewizyjna kampania produktowa wsparta komunikacją w prasie codziennej, tygodnikach, miesięcznikach i Internecie. Kampania produktowa potrwa od 16 listopada do 18 grudnia. Działania reklamowe zrealizują Gruppa66 Ogilvy i Starlink. Zmiana logo i identyfikacji wizualnej Banku BPH jest jednym z etapów połączenia Banku BPH i GE Money Banku, które planowane jest jeszcze w czwartym kwartale br. Połączony bank będzie działać pod opisanym wyżej logo. Natomiast zmiana identyfikacji wizualnej w GE Money Banku rozpocznie się z dniem fuzji prawnej. Do tego czasu GE Money Bank używa dotychczasowego logo. W związku z planowanymi zmianami oba banki prowadzą akcję informacyjną dla klientów.

(MŁ, 29.10.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.