Bank BPH od listopada zmienia wizerunek
29.10.2009, 08:38

Z początkiem listopada Bank BPH zmienia identyfikację wizualną i logo. Rozpocznie też kampanię wizerunkową.
Zmianę bank zapowiadał już w sierpniu. Nowe logo przedstawia dwie zwrócone do siebie postaci na czerwonym i pomarańczowym tle - mają symbolizować dialog, zrozumienie i związek między bankiem a jego klientami. Trwa zmiana wizerunku oddziałów banku. Autorem nowej identyfikacji wizualnej jest firma Brand Nature Access. Zmianę wesprze kampania ”Bank BPH - Inwestujemy w relacje”. Rozpocznie się 2 listopada w największych portalach internetowych. Od 6 do 22 listopada zaplanowano kampanię telewizyjną. Potem będzie jeszcze telewizyjna kampania produktowa wsparta komunikacją w prasie codziennej, tygodnikach, miesięcznikach i Internecie. Kampania produktowa potrwa od 16 listopada do 18 grudnia. Działania reklamowe zrealizują Gruppa66 Ogilvy i Starlink. Zmiana logo i identyfikacji wizualnej Banku BPH jest jednym z etapów połączenia Banku BPH i GE Money Banku, które planowane jest jeszcze w czwartym kwartale br. Połączony bank będzie działać pod opisanym wyżej logo. Natomiast zmiana identyfikacji wizualnej w GE Money Banku rozpocznie się z dniem fuzji prawnej. Do tego czasu GE Money Bank używa dotychczasowego logo. W związku z planowanymi zmianami oba banki prowadzą akcję informacyjną dla klientów.(MŁ, 29.10.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
