”Kawa” – nowy magazyn lifestylowy już w sprzedaży
26.10.2009, 08:22
Na rynku pojawił się dwumiesięcznik o lifestylowym charakterze pt. ”Kawa” (Media Editor).
Jak tłumaczy Karol Wojciechowski, redaktor naczelny pisma, jest ono skierowane do osób powyżej 25. roku życia, wykształconych, aktywnych zawodowo, przekonanych, że życie społeczne wpływa na osobiste. Na 132 stronach magazynu znalazły się m.in. temat wiodący numeru poświęcony równości płci, felietony Jerzego Kryszaka, Marii Czubaszek i Artura Andrusa, a także artykuły napisane przez europolityków Jose Manuela Barroso i Hansa-Gerta Pötteringa. Pierwszy numer ukazał się w nakładzie 10 tys. egz. Kosztuje 8,99 zł. Magazyn dostępny jest w salonach prasowych sieci Empik, InMedio, Relay, InMedio Cafe, Traffic oraz w wybranych hotelach, restauracjach i punktach usługowych na terenie całej Polski. Redakcja liczy obecnie osiem osób.(AW, 26.10.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
