Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 26, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bonduelle podkreśla w reklamie, że nie słodzi kukurydzy

W głównych stacjach telewizyjnych emitowany jest spot promujący kukurydzę marki Bonduelle (Bonduelle Polska SA).

15-sekundowy spot przygotowany przez agencję reklamową Red8 Communications Group podkreśla, że w kukurydzy tej marki nie ma cukru. W animowanej reklamie prezentowane są trzy ziarenka kukurydzy. Dwa obwieszone są cukrami - ”Miss słodkości została ta, która nie używa cukrowych błyskotek” – mówi lektor. Bonduelle to kolejna marka, która buduje komunikację marketingową na tym, że nie dodaje do swoich produktów cukru. Do tej pory robili to przede wszystkim producenci soków.

(MAZ, 26.10.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.