Ikea przekonuje łodzian, że Łódź jest większa od Warszawy

Reklamy z hasłem "Największa Ikea w Polsce w Warszawie się nie mieści" i ze zdjęciem obładowanego pakunkami samochodu Warszawa informują o otwarciu Ikei w Łodzi.
Można je zobaczyć na billboardach, citylightach, autobusach i tramwajach. Zaplanowano także działania w Internecie. Autorami pomysłu są copywriter Marcin Mroczek i art director Andrzej Błachut z agencji Team One. Zależało im, by łodzianie, którzy od lat czekali na sklep Ikei, wiedzieli, że jest on wyjątkowy, bo największy w kraju. Z badań przeprowadzonych przez agencję wynikało, że mieszkańcy Łodzi (trzecie pod względem wielkości miasto w kraju) mają przekonanie, że bliskość ich miasta i stolicy wymusza konkurencję. Na potrzeby kampanii agencja wymyśliła także drugą kreację z hasłem ”Warszawa za Łodzią. Ikea w Łodzi. Największa w Polsce”. Przedstawia ona Warszawę podążająca za łódką. Media kampanii zaplanował dom mediowy Mediaedge:cia. Kampanię w Internecie realizuje K2 Internet.(MŁ, 21.10.2009)
