Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 21, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ikea przekonuje łodzian, że Łódź jest większa od Warszawy

Reklamy z hasłem "Największa Ikea w Polsce w Warszawie się nie mieści" i ze zdjęciem obładowanego pakunkami samochodu Warszawa informują o otwarciu Ikei w Łodzi.

Można je zobaczyć na billboardach, citylightach, autobusach i tramwajach. Zaplanowano także działania w Internecie. Autorami pomysłu są copywriter Marcin Mroczek i art director Andrzej Błachut z agencji Team One. Zależało im, by łodzianie, którzy od lat czekali na sklep Ikei, wiedzieli, że jest on wyjątkowy, bo największy w kraju. Z badań przeprowadzonych przez agencję wynikało, że mieszkańcy Łodzi (trzecie pod względem wielkości miasto w kraju) mają przekonanie, że bliskość ich miasta i stolicy wymusza konkurencję. Na potrzeby kampanii agencja wymyśliła także drugą kreację z hasłem ”Warszawa za Łodzią. Ikea w Łodzi. Największa w Polsce”. Przedstawia ona Warszawę podążająca za łódką. Media kampanii zaplanował dom mediowy Mediaedge:cia. Kampanię w Internecie realizuje K2 Internet.

(MŁ, 21.10.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.